دکھ کی بات ہے کہ ہم نے سیاست کو دھبہ بنا کر رکھ دیا ہے، راجا پرویز اشرف فوٹو: فائل

 اسلام آباد: قومی اسمبلی کے اجلاس کے دوران اپوزیشن نے نواز شریف کے لیے حکومتی شرط پر شدید تنقید کی ہے۔

قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے خواجہ آصف نے کہا کہ قومی اسمبلی میں یکسانیت نہیں ہے، اپوزیشن کی تحریک پر کارروائی نہیں کی جاتی، پروڈکشن آرڈر کے لیے اصولوں کو مدنظر نہیں رکھا جاتا، سلیکٹڈ پروڈکشن آرڈر جاری کیے جاتے ہیں، چند روز قبل قانون سازی کا جو مذاق اڑایا گیا وہ سب نے دیکھ لیا۔ اسپیکر اسمبلی سے درخواست کرتا ہوں کہ تفریق نہ کریں کیونکہ عدالتوں میں طعنہ ملتا ہے کیا آپ کی پارلیمنٹ نہیں چل رہی جو یہاں آجاتے ہیں۔

خواجہ آصف نے کہا کہ یہ اقتدار کل ہمارے پاس تھا، اقتدار کے کچھ تقاضے ہوتے ہیں، اقتدار میں بیٹھے لوگ مخصوص رویے اپناتے ہیں۔ ہم نے اپنے دور میں پی ٹی آئی کی صوبائی حکومت کا احترام کیا، موجودہ حکمرانوں میں بدلے کی آگ بھڑک رہی ہے، واشنگٹن میں کہا گیا کہ میں ان سے اے سی فریج لے لوں گا، بڑے عہدے پر بڑی باتیں کی جاتی ہیں، وزارت عظمیٰ کاعہدہ رکھنے والے کو ایسی باتیں زیب نہیں دیتیں، الیکشن سب لڑتے ہیں لیکن ذاتی دشمن تو نہیں بن جاتے، عدالتی اہلکار نے لا افسر سے پوچھا نواز شریف کی درخواست ضمانت پر حکومت کا کیا موقف ہے، لاافسر نے جواب دیا نواز شریف مر جائے ہمارا کیا جاتا ہے۔

ن لیگی رہنما کا کہنا تھا کہ سیاست دان کی سب سے بڑی جائیداداس کی سیاست ہوتی ہے، نواز شریف موت و حیات کی جنگ لڑرہے ہیں، اس صورتحال میں بھی نواز شریف ووٹ کو عزت دو کی جنگ لڑ رہے ہیں، انہوں نے اپنی صحت کو لے کر حقیقی جنگ پر سمجھوتہ نہیں کیا، سرکاری ڈاکٹروں نے خود کہا نوازشریف علاج کےلیے بیرون ملک جائیں، عدالتوں نے نواز شریف کو ریلیف دیا، نواز شریف ملک سے باہر نہیں جاناچاہتے، میرے سامنے انہوں نے باہر جانے سے انکار کیا، نوازشریف تیار ہوئے تو حکمرانوں نے ان کی جان سے کھیلنا شروع کردیا۔

خواجہ آصف نے مزید کہا کہ فروغ نسیم کے بیانات پرویز مشرف اور نواز شریف کے لیے مختلف ہیں، نواز شریف کی جان کو شطرنج کا مہرا نہ بنائیں، 7ارب روپے کے بانڈ کی کوئی حیثیت نہیں لیکن یہ سیاست کو گدلہ کرےگا، ہم ضمانت دیتے ہیں نواز شریف واپس آئیں گے، 2ماہ پہلے بھی کہا تھا نوازشریف واپس آئیں گے، پاکستان کے عوام نواز شریف کو واپس لائیں گے، نواز شریف کوکچھ ہوا تو قیمت یہاں بھی ادا کریں گے اور آگے چل کر بھی۔

ہم نے سیاست کو دھبہ بنا کر رکھ دیا

پیپلز پارٹی کے رہنما راجا پرویز اشرف کا کہنا تھا کہ دکھ کی بات ہے کہ ہم نے سیاست کو دھبہ بنا کر رکھ دیا ہے، جنگی قیدی بھی حق رکھتے ہیں کہ ان کا بہترین علاج کرایا جائے، آپ نے تو معاشرے کو تقسیم کرکے رکھ دیا ہے، نواز شریف 3 بار وزیراعظم رہ چکے ہیں، یہ وقت پوائنٹ اسکورنگ اور نیچا دکھانے کا نہیں، نوازشریف کو علاج کی بہترین سہولتیں فراہم کرنا ریاست کی ذمہ داری ہے، آصف زرداری کی صحت بھی بہتر خراب ہے،آصف زرداری کو بھی بہت سی بیماریاں لاحق ہیں، جرم کراچی میں ہوا تو آصف زرداری کو کراچی میں کیوں رکھا ہوا ہے؟ ان کے لیے میڈیکل بورڈ تشکیل دیا جائے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here